070411

Tjaaabba

Sitter nyduschad och grinig över att jag inte fått någon
telefon. Är det inte sjukt? Över en vecka har gått.
morr
Något positivt med dagen var att jag och Nadja gjorde
muntligt nationella prov i engelska vilket gick kanoners.
Tror vi blev nöjda med vårt betyg båda två :)
Först ut var vi. Gött och ha det ur världen! ;)

Aerobicspass och styrka fick bli förut. Kändes lagomt efter
att bara fått i sig två pannkakor på exakt hela dagen.
Kändes som om jag befann mig på svävande moln efteråt.
Hemsk känsla. Slarv med mat är inge bra någon gång!

Imorron fyller mammi år, och jag har inte köpt någon present.
Fasen vilken söt dotter hon har :) Minne som en guldfisk, om
inte värre. Får bli shopping på stan imorron när oscar har tagit
sig hit. Har totalsläpp på va ja ska köpa, så förhoppningsvis
kan han vara till hjälp ;)
Ska bli himla kul att han kommer hit iallafall :) Lunch med Nadja
och bio är det väl tänkt. Lär säkert bli en bra fredag =)

Ha de bra finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0