dag 1

Om mig

Jani, för att göra allt det långa tråkiga till en kortfattad berättelse. Heter Malin Dahlin och är iår 18år. Kommer ifrån Åmål, men bor under veckorna i Karlstad i min egna lya. Läser just nu till frisör på frisörprogrammet på Nobelgymnasiet i Karlstad, där jag nu är inne på andra året. ( 1 år kvar!!! ) Trivs som fisken i vattnet med mitt val! Jag är en fotbollstjej som älskar att träna. Är det inte fotboll så är det gym. 
Jag har en söt mamma, en knäpp och söt pappa och en ibland gullig lillasyster. I husen bor även en svart normal katt och en tjock chihuahua.
Sen har jag såklart världens bästa vänner som jag inte vet hur jag skulle klara mig utan.
Behövs det så mycket mer? Nej, det får räcka.


Snodde en bild från Angelica som stämmer in rätt bra.
Knäpp, glad och party. Så jag jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0