dag 15

Mina drömmar

Jag vill flytta till USA så fort jag tagit studenten och bli en känd stylist som arbetar på en modetidning som typ Vogue eller nåt sånt där. Jag vill bo i en lyxvåning i Manhattan med en fin pojk och typ 20 hundar och 10 katter och jag vill ha noll bekymmer på ekonomin. Jag vill resa jorden runt på 80 dagar. Nej, inte riktigt. Men jag vill resa runt som bare den och bli bäst i världen på alla olika kulturer. Jag vill ha ett liv där ingenting tråkigt händer. Ingen vän eller nån i familjen som dör eller nåt sånt. I min värld ska vi alla leva i 300 biljoner år och jag kommer aldrig bli äldre än 25 :)

Snippsnappsnut, så va sagan slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0