dag 2

Höll även på att glömma detta, haha.

Min första kärlek

Den här var svår. Menar man första killkompisen man pussa litegrann på, eller pratar vi om att vara kär?
Jag hade en såkallad "pojkvän" i sisådär 4år när jag var liten. Haha. Grannpojken såklart ;) Han var även min absoluta bästa vän just då. Klart man pussas då, bara för att? Nej, men det kan jag väl egentligen inte kalla min första kärlek. Eller? Haha, shit så svår. Min första pojkvän som jag var kär i hade jag när jag gick i 7an. Vi var tillsammans i nästan ett år, innan vi insåg vilket kasst förhållande vi egentligen hade. Bråk och tjafs, samtidigt som vi träffades ungefär 2 gånger i månaden. Ändå var vi kära? Haha. Jisses för att vara ung och dum :) Det roliga med alltihop är att vi hängt ihop sen dess som vänner. Inte lika tajta, men ändå så vi vet var vi har varann. The perfect end, or what? ;) Nej, men ärligt. Tror ni får nöja er med det där =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0