dag 22

Det här upprör mig

Den här var lätt. Djurmisshandel, djurplågeri, ja allt som har och göra med att djur far illa upprör mig. Jag skulle kunna sitta och skriva i evigheter om just detta. Tycker det är något utav det mest avskyvärda som händer i världen. Jag är djurvän till max, och skulle aldrig ens kunna döda en myra med flit. Begriper inte hur folk kan bete sig som de gör mot oskyldiga varelser som har noll chans i världen till att uttrycka sig eller försvara sig. Tycker Sverige är bra som har förbjudit all sorts djurmisshandel. Dock räcker inte det.

Jag tänker inte lägga upp några bilder eller
nånting, för då slutar det bara med att
jag sitter och störtlipar.
Ni vet ändå hur alltihop fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0