dag 7

Min bästa vän

Svår uppgift, igen. 
Jag har många bra vänner som verkligen rock my fucking world. Skulle aldrig bara klara mig med en bästa vän, och jag kan inte säga att jag kategoriserar nån till den titeln heller. Bra vänner är guld, om inte mer.
Ska jag säga att det är någon som just för tillfället står mig lite närmare än någon annan så är det Nadja. Anledningen är nog helt enkelt att vi är så jäkla lika och olika på samma gång. Knepigt, men sant. Hon gillar tjejsnack, jag gillar tjejsnack. Hon gillar party, jag gillar party. Hon är duktig, ja är knäpp. Hon är ful, jag är snygg? Haha, nej nu ljög jag. Nej, men ärligt. Svårt att beskriva, men kan garantera att det finns någon annan som känner igen sig.
Med detta menar jag inte att jag undervärderar resten av gullepluttarna. Ni vet redan vilka ni är, och ni är bäst allihop!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0