dag 8

Ett ögonblick

Vad alla utmaningar är svåra. Vadå ögonblick? Ett speciellt ögonblick? Får nog bli så!

Ett sånt där moment där jag verkligen kommer ihåg känslan och alltihop var för sisådär 6år sedan. Jag var med i en slags hopp- och dressyr cup som gick ut på ungefär 6 hopptävlingar och 6 dressyrtävlingar. Dessa utspelade sig såklart inte på en och samma dag, utan under säkert 3,4 månader. Jag var med på min sköthäst som jag hade på den tiden, och man fick poäng efter varje tävling. Kom man 1:a fick man 5poäng. 2:a 3poäng och 3:a 1 poäng. Jag vann exakt alla hopptävlingar och kom 1:a eller 2:a på dressyrtävlingarna. När dagen var kommen då sista tävlingen var och de skulle utese vinnaren var jag nog den mest nervösa människan i hela världen. Jag visste att jag låg bra till, men inte hur bra. Hörde speakern berätta 2:an, 3:an. Sen när han avslöjade vinnaren och jag hörde mitt och min fina häst popcorns namn var jag nog världens lyckligaste tjej. Haha.
Har miljoner bilder därifrån. Dock sitter jag på fel data, tyvärr.


Det var tider det.
En gång hästtjej, alltid hästtjej.

Nu sticker jag till storstan och jag får åka biiiiiiil!
Slippa äckeltåg och få med mig en fin pojk på
köpet. Livet är allt bra ibland :)
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0