gomorron

Vaknade nyss och är fortfarande lika trött.
Hade en skitbra kväll igår, vilket behövdes =)

Idag var mina planer att åka till karlstad med 13.10 bussen för att åka till gymmet och träna. Tydligen så ska jag till Arvika idag istället. Bra man har vänner som har bättre koll på mitt liv än vad jag själv har ;)
Troligtvis åker jag runt 4 tiden då istället. Fattar för tillfället ingenting, mer än att jag ska dit. Det löser sig att!

Ska strax ge mig ut i spåren på en springtur.
Känns som man får börja dra ner på
klädesplaggen nu, med tanke på vad varmt
det är ute idag. Härligt!

För övrigt så kom jag på för typ 10 minuter sen att jag
har Naturkunskapsprov  imorron. Gissa vart min bok är?
Inte här hemma iallafall. Fyfan vad jag är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0