hehehehehehe

Det där med att plugga gick åt skogen.
Åkte istället till farmor och kollade hockey
och åt godis. Fan.

Men nu, ärligt, så ska jag sätta mig en stund.
Försöka iallafall. Har gjort världens flashback
spotify lista. Lovely! Gamla godingar är alltid
favoriter.

Imorron ska jag hjälpa till på en modevisning med styling och sånt där.
Börjar 9 på morronen och ska fixa med modellerna fram till klockan 6.
Visningarna är slut runt 11 på kvällen nån gång, därefter blir det mat och
dricka med de som arbetat under visningen. Ska bli så jäkla kul!!
Uh, älskar frisöryrket och är jätteglad över att min praktikplats frågat om
jag vill vara med. Lär ha en sån jäkla bra fredag! :D Så ingen uppdatering
imorron! Jag lär vara död när jag kommer hem på natten nån gång.
Ni får stå ut ;)

Plugg vare ja! 


Kissekatt och prinsessa. Fina anna är en av modellerna som ska
fixas imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0