helg

Åh va livat och rockigt det har blivit här senaste tiden.
Har haft mycket att göra, sen är jag inte på världens
bästa humör. Då blir det i stort sett inga roliga inlägg
heller :) Ska försöka skärpa mig!

Hade en bra och behövlig kväll igår iallafall. Film och mys med
min fina, precis vad jag behövde. Gick upp hyfsat tidigt för en
lektion, vilket jag tyvärr inte fick reda på förrän senare såklart.
Aja, det vart ett aerobicspass på sats, så dagens träning är ju
i vilket fall gjort!
Tog en tur på stan med malin och tjatade lite, även det var
välbehövligt. Fick åka bil hem me. Bra dag med andra ord!

Nu sitter jag här och ska plugga som en jävla dåre.
Bokstavligt talat. Två saker som ska vara klara innan
måndag, och jag har knappt börjat!
Två timmar ska jag sitta, oavbrutet. Sen räcker det.
Sen är det ju hockey som är ett måste. Färjestad ♥











malin&malin



Kommentarer
Postat av: malin

du är bra <3 malin och malin :)

2011-04-15 @ 12:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0