love the way you lie

Då var ännu en helg slut.
Har haft en mysig kväll i karlstad med nadja.
Mat, film och färgat hennes hår.
Bra avslut på veckan!

Imorron har jag egentligen sovmorron till 1.
Men kom på i samma veva att jag har körlektion
klockan 10. Fan vetni. Sånt man får ta!

Och angående dag 10 så skrev ja att ja
strunta i den i ett tidigare inlägg. Trodde heller
ingen skulle bry sig, men tydligen :) Kul!
Istället för bild får jag berätta med ord.
Jag hade på mig ett linne i grå/svart
leopardmönster, svarta kortbyxor och svarta
tunna strumpbyxor och svarta kilklack till det.
Där har du det, du som undrade ;)
Slänger in en bild på överdelen, med jackan kvar
på!


bild snodd från http://michaelaschullstrom.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0