mjukstart

Vart såååhär nära på att försova mig imorse. Hade två väckarklockor
just för att jag skulle komma upp, men inte tänkte jag på att det inte
går att snooza på dom. Men ah, jag hann ju trots allt!

Hade enbart två lektioner i skolan, sen håltimma på mer än 2 timmar.
Slängde fram min charmigaste sida och fick hela klassen att slippa
sista lektionen. Ibland kan jag allt va bra att ha ändå.

Stan med malin en sväng innan det blev ändrade planer
och jag fick bråttom för att hinna med bussen hem istället.
Så nu sitter jag här, på den gula fina bussen, och väntar
på att vi nån gång i år ska nå åmål.
Träning senare ikväll innan jag tar tåget tillbaks till storstan!
Gud, döda mig.

Och nej, ja har fortfarande inte fått min telefon. Fyuschochblä.

Det var det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0