på plats

Valet av väg förut på min fina runda kan ha varit det dummaste
hittills. Var helt säker på att all is var borta, och visst, det var den
nästan. Men inte tänkte jag på all tjäle som släpper nu. Åh, kände
mig som en gris som sprang runt i leran. Nästan.
Årets första fjäril, humla och orm hann och ses på färden.
Vår 

Hamnade ute vid solväggen när jag kom hem, och även rebecka
kom förbi en sväng med sin fina rosa moped. Tjatade så mycket
om allt och ingenting att jag glömde bort tiden helt och hållet.
Helt plötsligt var klockan fem i fyra. Men nog hann jag, som alltid.
Så nu sitter jag här, på den fina gula bussen.
Klockan 6 är jag framme i karlstad, och halv 7 går tåget mot arvika.

Ser ut som att jag får en bra kväll
med nadja och naturkunskapsboken!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, dock bor jag ju borta i veckorna så missar flera dagar som jag skulle kunna ha tränat körningen på :( men har lov nu om en vecka, sen 4 veckors praktik så kan nog fixa't ändå! Blir ju skönt sen när man har körkortet i sin hand och kan ta sig vart man vill utan päronen :)

2011-04-10 @ 18:06:58
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0