söndagsmys

Styrka, kondition och ett aerobicspass fick det bli förut.
Duktig tös.

Sitter i lägenheten och har myskväll med mig själv.
Taken och pyttelite mörk choklad fick bli mitt sällskap.
Duger att! Jag som är emot i stort sett alla filmer
förutom komedier och vissa dramafilmer, är helt
insatt i denna action/thriller film. Galet. Tur det blev
reklam så jag hann blogga en sväng!

Andra dagen utan telefon. För att vara malin dahlin
är det jäkligt imponerande. Känner dock att jag börjar
tina bort utan min andra halva.. Får hoppas den kommer
imorron och att martin ska till karlstad så jag får den då!
Uh, vilken lycka ♥

nu börjar filmen!
pusspusspuss



Kommentarer
Postat av: Anonym

den är bra!

2011-04-04 @ 15:41:01
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0