tur det är sol iallafall

Har inte haft någon skola idag, utan vi var och lyssnade på
en som berättade om alla nya regler som gäller för oss som
går frisörutbildningen. Alla olika nivåer man måste ta sig igenom,
hur lönerna kommer se ut fram tillsdess att man är färdig frisör
och blabla. 3 timmar satt vi där och jag blev bara mer och mer
irriterad. Det är ingen sån där highfive plan de har kommit på
om man uttrycker sig så ;)

Så nu ska jag ta mig en lång promenix till gymmet och göra av
med lite ilska och även hinna bättra på brännan. Visserligen sol
ute, men ändå.

Hoppas ni har haft en bättre dag ute i
solen än vad jag har haft! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ilskan har försvunnit på vägen!!! Och brännan har säkert blivit bättre :-)

2011-04-18 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0