uppdatering

Hann inte med något skrivande igår.
Skola, fika med nadja och angelica, kika affärer och slösa pengar med angelica, sen drog vi och fikade med mamma. Sen vart det lixom fix och städning resten av kvällen innan vi började ladda inför tempel. Hade en bra kväll, natt och morgon. Dock lyckades jag återigen bli av med en telefon. Helt galet. Nu tänker jag inte skaffa nåt nytt förrän jag får min iphone, som förhoppningsvis kommer på måndag! 

Kom i stort sett nyss hem, nästan. Åkte med
martin hem, så slapp och åka tåg. Urskönt :)
Ska strax iväg och hjälpa mamma med en del
saker. Senare ikväll står bowling på schemat
med fina vänner.
Men först - MAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0