äntligen hemma!

Jag tog mig hem, utan problem. Stadsbussen stod så fint
och väntade när jag kom till Karlstad. Himla gott och slippa
vänta en halvtimme!

Nu är min andra lugna helg över. Jisses. Varit 18 i tre
helger och bara varit ute en? Duktigt! Men nu är det
slut på det. Nästan helg kör vi igen. Säffle eller karlstad,
det återstår att se!

Imorron är det ny vecka, och ny skoldag. Sticker till
familjen Svensson efteråt och klipper litegrann.
Fem stycken tror jag det var som ville bli fina,
himla kul! Efteråt är mamma i lägenheten och väntar
och sover hos mig.
Imorron blir en bra dag!




Kommentarer
Postat av: angelica

Nu blir det inte en lugn helg på länge malin!!;) haha

2011-02-21 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0