Det var det

Klockan bara rusar iväg när man bor i Karlstad. Stadsbussarnas
dryga tidspassning och omlopp till varann tar upp halva dagen
känns det som. Nej, inte riktigt. Men nästan.

Körlektionen gick great iallafall. Fick till och med en ':-)' i häftet.
Då var malin nöjd ska ni veta!
Dock fick han komma och hämta mig vid busshållsplatsen, då
exakt ALLA bussar som åkte förbi var proppfulla. Andra gången
han får agera taxi nu, haha. Tur han är soppas snäll ;)

Stack till gymmet direkt efter och körde styrka och kondition.
Börjar få ont i halsen, så blev inte mer är än nån timme.
Dör av skratt om förkyningen kommer nu till lovet och
praktikveckorna.

Sådär. Jag tänker faktist inte sätta mig halv 11
idag heller och fixa nån header. Men vem bryr
sig av de få läsarna som läser än sålänge?
Tänker inte gå ut med nån större info förrän
bloggen blivit sådär galet snygg ;)

Nej, nu ska jag sova.
För övrigt saknar jag min bebisvoffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0