full fart

Gårdagen vart bra och lugn. Melodifestivalen, 
massa tjat och daimglass med rebecka satt
som en smäck!

Idag vaknade med noll planer för dagen. Jag som
nästan alltid brukar ha något planerat blev i stort
sett helt borta i huvudet. Måste ju finnas något ja
har planerat att göra?
Men ikke. Blev rätt dyster av tanken på att bara
sitta hemma idag. Tog 5minuter, sen fick jag frågan
av Nadja att komma till arvika. DAGEN VAR RÄDDAD

Så nu sitter jag här, på ett tåg, mitt i ingenstans.
Karlstad blir mitt första stopp då tåget till arvika
inte går förrän halv 7. Drygt.
Trots detta ska jag ha en bra kväll med min
bäste vän.

PUSS GODINGAR


Kommentarer
Postat av: nadja

du är bäst

2011-02-27 @ 16:44:49
URL: http://nadjamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0