Galet

Kvällen igår var händelserik. Blev av med både
telefon och kamera på bussen. Två yngre män
kände för att låna andras saker. Och då var i
stort sett min kväll förstörd :) Eller ja, lite kul
hade jag allt! Så himla galet irriterande att
man kan bete sig sådär bara. Ärligt talat.
Kvällen hos hannah var trevlig iallafall, det tackar
vi för!

Nu har jag jämt kommit hem till pappa. Haft lite släktkalas
för systeryster som fyller hela 15år idag. Stor tös nu ;)
Ska strax hoppa in i duschen, och sen ringa rebecka. Vi har
planerat lite hemmamys, vilket jag inte tackar nej till idag.

Det var det. Har ju tyvärr inga bilder att
visa er från gårdagen heller. Trist!
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: nadja

Jag vill ha en myskväll i karlstad till veckan!

2011-02-27 @ 10:37:11
URL: http://nadjamarie.devote.se
Postat av: malin

ja, och du får en extra idag!

2011-02-27 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0