hemma igen

Det var den torsdagen. Satt på körskolan i sisådär
2 timmar och snorade värre än ja vet inte vad. Mysigt.
Klarade iallafall av fas A i teorin äntligen. Och när jag
väl var igång fixade jag även B. Åh, ni anar inte vilken
underbar känsla det var.

Stack hem till Åmål en sväng efteråt för att sitta och kolla
på träningen. Flitig lagkamrat? Jotack.
Sen tog jag och mamma bilen tillbaks till karlstad igen.
Självklart var det jag som satt bakom ratten ;) Gick galant!

Nu har vi hunnit få i oss mat. Max ♥
Ska strax krypa under täcket, och sen hålla
alla tummar i världen för att febern är borta
imorron. Jag ska till skolan, och jag ska till
nöjesfabriken på kvällen även om jag så är döende.
Det var det. POSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0