imorn är det fredag!

Åh, veckorna bara rusar förbi! Uh så gött :D
Snart är det sommarlov. Mitt sista. Sen är det
bara ett jävla år kvar! HÅLL UT MALIN!

Imorse gick jag upp halv sju (!) Så duktig.
Hade ju körlektion dåva, som gick galant.
Nadja den grisen fick sova till 9. Kul.
Somnade glad och vaknade glad över att ha
henne där iallafall ♥
Dock snodde hon med sig min nyckel hem, hmm.
Inbrott hos mig inom en vecka?

Skolan traskade på segt som bara den. Längesen jag varit
så sliten som jag vart idag! Började dagen med spinning på
sats med frisörbrudarna, vilket jag tror var en stor orsak
till all trötthet. Slarv med frukost också, fy!
Trots detta stack jag till gymmet efter skolan. Körde styrka
och missa sen bussen hem med typ 20m.
Hur arg var jag då tro? mjaaaaau..

Nu sitter jag iallafall här hemma äntligen, med ansiktsmask
och hårinpackning. Mums.
Mat sen säng. SOVGOTT!




Kommentarer
Postat av: nadja

GUD VA SÖT DU ÄR! Har du käkat knäckebröd? hihi

2011-02-17 @ 22:09:24
URL: http://nadjamarie.devote.se
Postat av: Anonym

haha, OM jag har käkat knäckebröd ;) MUMS!

2011-02-17 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0