mjau, helg!

'Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyys.'
Så sjöngs det i skolan idag. Då är man lycklig.

Två lektioner i skolan, varav den sista bestod av experiment
med färg. Bra skoldag med andra ord :)
Luncha med Nadja efteråt, innan jag tog tåget hem med mamma.
När vi kom till Åmål var det en som halka på den satsen man
ställer sig på när man går på tåget, och halkar under samtidigt
som tåget börjar rulla. Fattar ni vad panik det blev då eller?
En kvinna hann slänga sig och dra upp honom, så det slutade
ju lyckligt som tur va. Men ändå. Jisses.

Kom hem och blev på fyjädrans dåligt humör.
Varför? Inte en aning. Inte riktigt min grej dedär.

Nu ska jag sätta mig och fixa headern.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0