monday

Sådär. Lång dag! Skolan gick snabbt då vi i stort sett bara
hade två lektioner, och en av de bestod av redovisningar.
Mjukstart på sista veckan innan en veckas lov och två veckors
praktik :) it sounds good!

Näst intill direkt efter skolan blev jag upplockad av herr Svensson.
Hemma hos de väntade ju som sagt fem personer på att bli klippta,
så det var vad min måndagseftermiddag och kväll bestod av.
Skitkul!

Nu väl hemma har mamma hjälp mig tvätta fem(!) tvättar.
Hör ni eller? haha. Dammsugit och städat har vi också gjort.
Jäklar vetni, nu har mamma vart i farten ;) Tur hon dyker upp
här ibland. Städning är inte min grej må jag siga..

Det var det. Sitter och letar ihjäl mig efter ett par
skinnbyxor, men det finns verkligen ingenstans.
Hitta ett par på Jofama by Kenza, men tycker nog kanske
inte att det är värt att slänga 3500 spänn på ett par
byxor man använder ett fåtal gånger. Vi får se!

Nu ska jag och mami strax sova.
SOVGOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0