några timmar senare

Åh, ja tappa bloggsuget redan efter några timmar. Grattis.
Fast å andra sidan är jag jäkligt tom i huvudet just nu. Skyller på det!

Bussen var sen till karlstad förut, så jag missa bussen hem. Fick dra alla väskor genom snödrivor, gå över hal is och inga vantar. Resultat: en fin vurpa, förfrysta fingrar och en axel mindre. Inte så pjåkigt ändå. Med det pigga humöret stack jag till gymmet och gjorde av med all negativ energi. När jag var klar var humöret på topp igen.. i 2 sekunder. Bussen in till stan var sen, så jag missade bussen hem igen. HUR I HELA FAN LIXOM? Var inte mer än att ta sig en promenix hem igen. Denna gång utan vurpa och förfrysta fingrar. Nog fanns det ett lyckligt slut trots allt!

Skönt att få lätta på hjärtat ;) Nu ska jag glo klart på filmen
som går på trean, sen blir det sängen för min del!
Imorron är en ny dag. Dryg sådan. Jag gillar inte måndagar.
Allahjärtansdag med, som spenderas på egenhand i lägenheten.
Mamma skicka med mig presenter som ska öppnas imorron.
Tur nån tänker på mig ;)

Nej, det var det. Headern får vänta till imorron.
Sovgott!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0