slappisdag

Hade återhämtningsdag i skolan idag.
Passade på att ta sovmorron till 10 innan farmor
kom till skolan för att agera modell. Hon blev
nöjd, lärarn var nöjd och då blev jag nöjd. Perfekt.

Stack från skolan direkt efter och tog en fika på stan
med Nadja och Angelica. Tjejsnack med favoriter
tackar vi inte nej till. 

Just nu borde jag egentligen packa, istället ligger jag här
halvdöd framför tvn. Om 20minuter ska jag träffa mamma
på stan. Lycka till säger jag då. 
Fasen va ja är dålig.
Ska träffa och totto sen när ja kommer hem. Klippning
står bland annat på schemat och färga det grönt. Nej,
ja skojar. Det ska bli rosa.
Längesen jag träffade pojken, så det ska bli kul!

Ne, nu får ja ge mig. Om 10min går bussen.
Go, go, go!

Kommentarer
Postat av: nadja

mysigt!

2011-02-22 @ 16:41:11
URL: http://nadjamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0