tåget rullar på bra

Inget inlägg igår. Men vem tusan bryr sig om jag gick i skolan och klippte herrfrisyr i 8 timmar och sen åkte till åmål för att kika hockey med snygga brudar? Den som gör vet nu :) Glömde bredbandet i lägenheten igår. Trodde seriöst jag skulle sätta mig på tåget och gråta när jag insåg det. Datanörd, öh? Iallafall, just nu sitter jag och trollar med internet. Nejdå, ja kan faktist inte trolla hör och häpna. Ja snor värmlandstrafiks istället. Himlans bra service för 1 timmes resa!

Har haft praktik idag. Trivs som fisken i vattnet, fysjutton! Urnöjd :) Lär bli en bra termin! Lunchade även med anna som också har praktik. Perfekt! Vi åt fläskfilé och potatisklyftor på en 5-stjärnig restaurang. Nej, ja ljuger. Vi har inga 5-stjärniga här i åmål. Och vi åt ingen fläskfílé heller. Vi lyxa åt med pizza, och bättre kunde det inte bli just då.
Vart tyvärr tvungen och kila tidigare från praktiken pågrund av att jag har lektion mellan halv 7 och halv 9. Vem gör sånt egentligen? Aja, får bita ihop. Angelica är med mig som tur är! Efteråt är det i stortsett kvällen för min del. Nadja är bäst och kommer och sover hos mig, så vi ska fixa käk innan vi tar bussen till lägenheten. Himlans bra! Ska försöka få henne att hjälpa mig med headern ikväll med. Eller iallafall peppa mig till att göra en. Sounds good to me!

Nu är jag i grums, halva resan kvar!
Ska träffa mamma en snabbis på
stan med, innan hon far samma resa
tillbaks som jag nu åker.
Hörs läjter!


Min fina herrfrisyr. Inse ironin, annars blir ja besviken ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

du som är bäst! puss

2011-02-16 @ 17:39:15
URL: http://nadjamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0