te ♥

Har nog druckit 5 koppar te senaste två timmarna.
Urgott för halsen. Imorron kväll lär jag vara sjuk.
Garanterat. *peppar, peppar*

Ingen skola för mig imorron! Tänkte försöka bli klar
med den där fula, fjantiga, värdelösa körteorin som
ibland kan ta sig nånstans. Jäklar så vansinnig man
kan bli av att sitta där framför datan och misslyckas
med 1 poäng från godkänt. Trist för den som sitter
bredvid som får en bok eller nåt liknande i huvudet
av mig. Eller hela datan. Typ.
Självklart passar jag på att ta mig sovmorron imorron
med! Höhö.

Nu ska jag kika klart på 'Vid din sida'.
Himla bra film. Känner på mig att det
snart blir lite väl mycket känslor,
vilket betyder att jag kommer börja
gråta. Okej. Då vet ni.
Nog från mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0