ute på hal is?

Fick fnatt och skaffade blogg igen. Lite tjat från vänner har också varit delaktigt till detta fenomen. Min andra blogg dog helt enkelt av tristess och av för dålig uppdatering. Eftersom det nu är över ett halvår sedan jag skrev mitt sista inlägg där kände jag för att skaffa ny. Börja om på nytt nivet. Men ni som hemskt gärna vill veta hur jag levde vintern 2008 till sommarn 2010, så gå in och kika här. En del har förändrats sen dess, som tur är.

Mer behövs väl inte som första inlägg.
Sitter på bussen och mår utter, mjau. Då vet ni.

That's it. Går det här av stapeln lär det komma ett inlägg
senare ikväll. Design och sån skit får bli då med
om orken är framme. Puss sålänge!





Kommentarer
Postat av: Din bästa

charmig bild stumpan

2011-02-13 @ 14:33:34
URL: http://nadjamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0