ajjabajja

Jag är inte så jäkla rockig på det här med blogg. Speciellt inte nu när jag har fullt upp måndag till fredag, varje vecka. Sen har jag ju ingen ny telefon än heller som jag kan blogga ifrån. Jag skyller alltså helt på grabbarna som tjuva min telefon ;)

Jag hade en bra dag och kväll igår iallafall :) Dock sämre idag. Vakna upp och kände hur hela rummet snurrade. Lågt blodsocker, så jag sprang direkt till godispåsen. Haha. Utmärkt start på dagen! Tog mig iallafall ner till salongen efter många om och men, och hade en bra dag med Mimmi där nere :) Stack till träningen så fort jag hade slutat, och körde slut på kropp och själ. SEN mina vänner, åkte jag direkt till tåget. Kul för dom som satt nära mig, haha. Mums!

Kom till karlstad för sisådär en halvtimme sen.
Snikar alltid skjuts till lägenheten med, hm. åh.
Nu kommer ja inte ihåg vad bussen heter..
Eller jo, Filipstadsbussen! Än finns det hopp om
snälla busschaufförer :)

Nej ni, nu har jag jämt duschat av mig
och ska skrypa ner i sängen.
jag är död.


Haha, liten och söt. typ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0