man kan inte få allt

Jag är på sånt där ruggigt humör. Skrev nyss till rebecka
att jag stannar hemma idag, just på grund av mitt fula
humör. Va fasen, egentligen.
Har sån jäkla ångest över att åka tillbaks till lägenheten
imorron. Inte för att träffa alla brudar, inte för att behöva
gå upp tidigt, inte för att gå i skola. Eller jo, skolan känns
sådär just nu, men det lär släppa bara ja får komma dit.
Det är just all stress som kommer gå mig hack i häl dag
ut och dag in i 11 veckor framöver.
Att behöva stressa med 5 tåget hem 3 dagar i veckan för
att sen stressa till träningen när jag väl kommit hem. Efter
det ska jag stressa med 9 tåget på kvällen tillbaks till
karlstad. Då är jag hemma 11. Då ska jag duscha, äta och
sova för att sen gå upp tidigt igen. Hela min vecka lär se ut så.
Är det värt att ha kvar lägenheten? Är det bättre
och flytta hem och behöva gå upp 5 varje morron istället?
ÅH. Efter dessa 11 veckor kommer sommarlovet vara jävligt
behövligt.

Gött och skriva av sig. Humöret blev
genast en smula bättre!
HA EN FIN LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0