mjau

Åh, jag är på sånt där pissigt, grinigt humör. När man stör sig på i stort sett minsta lilla grej som går fel. Som typ förut, jag skulle ha mjölk och någon hade lämnat kvar en pyttepytteliten skvätt som inte ens skulle räckt till en liten pissmyra. VEM FASEN GÖR SÅ?! Eller när man kokar ägg. Varför måste just de ägget va så jäkla klent och gå sönder? Och när man fixat mat och äntligen ska sätta sig och kolla på ett bra program, neej då blir det helt plötsligt reklam bara för att. Ärligt talat. Imorron kommer jag ha dåligt samvete över att ja la all min ilska på pappa. Just nu skiter jag i vilket.

hejdå

Kommentarer
Postat av: nadja

Skyll inte på ägget!

2011-03-06 @ 21:28:18
URL: http://nadjamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0