några timmar senare och en fot mindre

Japp, jag högg av min vänsterfot förut. Hade tråkigt och
kände för att göra något riktigt brutalt. Hehehehehehe.
Nejdå, jag klanta mig på fotbollsträningen. Ena stunden
sprang jag runt gladare än en lärka, nästa stund var det
som om någon spikade spikar i fotsulan. Gött eller?!
Vad jag har gjort vet nog inte ens gud. Han var nog bara
arg på mig idag. Vila i några dagar, öh? Försöka vila.
Dock blir det inget högklackat på krogen imorron inte!
Bra anledning till och slippa ;)

Nu har jag jämt slängt i mig ett par mackor, och ska strax
inta sängläge. Har återigen suttit och letat ihjäl mig efter
skinnbyxor. Hopplöst. Har även varit på jakt efter en viss
skinnjacka som jag sett bild på i mitt egna huvud. Troligt
att den inte ens existerar.
Kanske skulle satsa på och bli designer istället? haha.

Sovgott människor!


åh. ja vill ha sommar nunununu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0