nattetid

Då var lördagen förbi.
Släktkalaset hos fina farmor var mer än trevligt. Träffade släktingar jag inte träffat på flera år. Hela 6 timmar spenderade jag på att lyssna på vad pappa gjorde för fuffens när han var liten, hur livet i Arvika och Klässbol fungerar nu om dagarna, vem som hör sämst, gosat med massa vovvar och ätit urgo mat. Välspenderade timmar! Och grattis än en gång, finafina farmor ♥

Väl här hemma har jag hunnit slänga i mig lite pizza
och haft soffläge med mamma och syster. Suttit och
zappat mellan två olika filmer. Ena thriller, andra komedi.
Grym blanding, eller?

Ska kika klart ena filmen, sen ta och sova!
Febern är veck, och jag hoppas även rösten
har kommit tillbaks till normalläge när jag
vaknar imorron. Just nu låter jag som en
kråka som kommit i målbrottet. Fint vetni.

That's it. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0