städdax

Fult mitt senaste inlägg var. Haha. "snorungen som tror hon äger allt" typ.

Idag var har jag vart i skolan hela dagen. Inte så pjåkigt.
Mina brudar gör den rätt värd ändå. Ett zumbapass på
gympan satt inte så fel heller!

Stack och träna efter skolan, som vanligt. Det är typ så
mina dagar ser ut. Skola, träna, sova. Kul att läsa dag ut
och dag in.
Har även beställt mina converse nu. Av nån ful anledning
beställde jag på internet. För lat för att gå till affären? Hm.

Nu ska jag se till att få det cleaniskt rent här hemma,
sen väntar sängen!
Ser ut som om jag får en bra dag imorron.
Lika bra att ladda redan nu =)
Sovgott gullungar!


Visst är hon söt, min fina nadja♥

Kommentarer
Postat av: nadja

ibland hatar jag att jag älskar dig.....

2011-04-04 @ 13:11:53
URL: http://nadjamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0