summertimes

Åh, nu är det verkligen vår ute! Ett steg närmare skolavslutning, ett steg närmare mitt sista sommarlov, ett steg närmare utomlandsresan med snygga brudar. Sommar sommar, underbara sommar.

Idag har jag åkt stadsbuss mer än någonsin.
Åkte in till stan tidigt imorse för att byta
buss och ta mig till specialidrotts teorin som
jag missade tidigare i veckan. Därefter tog
jag bussen till sundsta.
Sen bussen till skolan.
Sen bussen till körskolan.
Sen bussen tillbaks till skolan.
Sen bussen till stan.
Sen bussen till gymmet.
Sen bussen till stan.
Sen bussen hem.
Ni fattar, eller ska jag ta det en gång till?
I löv karlstadsbussarna.

Sitter och kikar runt lite på sommarkläder som snart börjar komma in i butikerna. Man blir glad bara av att titta! Plånboken lär få sig en baksmälla inom en snar framtid :)

HADE BRA FINA SÖTA LÄSARE SOM
LÄSER MIN JÄTTEINTRESSANTA BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0