vår

Har haft en bra dag på praktiken! Vårvädret gör att man blir på så himla mycket bättre humör :) Dock fick ja höra av Cathrine att det skulle snöa på fredag. Hoppas vädergudarna har fel!

Jag ska ha en lugn kväll idag. Räknat ut att
tisdagar är enda dagen jag kan ta det lugnt
på. Ni vet, dö i soffan, glo på värdelösa serier
på tv. Ha dötid helt enkelt.

Har även kommit på tankarna att skaffa hund!
Eller ah, en till hund. Tindra är ju inte bara min
hund, men har blivit sugen på att ha en egen.
Och det ska vara en papillon! Uh så söt :)
Ingen vet när detta sker, bara att det ska ske
innan min död.

Time för mat!


Kommentarer
Postat av: nadja

Du och jag kan ha 10 småhundar i våran crib i USA :D

2011-03-16 @ 19:07:06
URL: http://nadjamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0