ett rum fullt av banankartonger

Det kan man verkligen säga. Att flytta hemifrån va ungefär 10gånger roligare och lättare än att flytta hem igen. Hade nyss 1000 lådor i mitt rum. Nu är dom bara 100. Måste säga massa tack till mammi som städade ur hela min lägenhet medans jag gick i skolan. Fasen va hon är bra.
Hade inte tänkt skriva så mycket mer.
Imorron ska jag och nadja sjunga inför hela skolan.
Halleluja säger jag bara. Kan gå hur som helst.
Och nu måste jag verkligen på toa innan jag pinkar
på mig.
Sovgott sen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att ha dej hemma igen :-) Och så jobbigt var det inte att städa! Fick jättefina slingor före jag började, så helt ok var det att städa.

2011-06-01 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0