klockan tickar...

.. snart är det lov!!
Hade sista riktiga teoretiska skoldagen idag. Skönt, underbart, galet. You name it.
Började även packa ur alla stora saker ur lägenheten idag. Säng och sånt ni vet.
Imorron flyttar jag hem och blir liten tös igen. Får se vad länge jag blir hemma :)
Känns faktist skönt på ett sätt! Att sitta ensam om kvällarna är inte riktigt min grej
5 dagar i veckan.
Träning stod på schemat när jag kom hem, och mycket mer än så
har inte hänt. Har fått mig en tillfällig kamera tills jag skaffat mig en
ny, så nu jäklar ska ja börja med bilder här igen! Visst blir det 10 gånger
roligare att kika in här då?
Imorron ska jag ha mitt sista 'saker-att-göra-innan-lov' grejjer. Ska ha
mina färgmodeller. Dock har jag blivit utan utväxtmodell, så får se om
det går att lösa på mamma som ska va slingmodell. Hoppas!
Sen är allt i 2ans gymnasieår avslutat! Uh :)
Nej, nu ska jag nana.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0