nytt år, nya möjligheter

Har länge funderat på att ta upp bloggandet igen, och nu är det ju nytt år och allt det där så varför inte. Är så himla kul att kunna se tillbaka till det här om några år.
2012 kom äntligen. Ett utav de mest händelserika åren i mitt liv. Sista terminen på gymnasiet, gesällprov till frisör, studentresa, bal, STUDENTEN, komma ut i arbetslivet - BLI VUXEN. Känner redan nu att året kommer gå på tok för fort.
Jag tänker inte dra upp nån sammanfattning från juli och framåt, utan jag börjar idag, här och nu. Nyårslöften? Nae. Få ett mer hälsosamt liv som alla säkerligen hört 39420 gånger redan från alla andra. Jag ska också försöka bli en mer positiv människa och ta vara på livet mer än va jag gjort tidigare. Det kan väl inte va så svårt, eller? Återstår att se.
Ska snart hoppa i kläderna och försöka fräscha till mig. Lov och ingen pojkvän hemma slutar lätt med soffhäng hela dagen. Hur tragiskt? Ska snart iväg och träffa åsa, sen ska jag ut på en ordentlig powerwalk. Försöka iallafall. Rena isgatorna ute.
Skriver säkert mer ikväll!
bild från julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0